BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 16, 2011

rintihan seorang wanita


suatu hari aku terdengar rintihan seorang wanita tentang dirinya..dia katakan bahwa dia telah jatuh cinta pada seorang insan yang boleh dikategorikan alim, dan memang itu pun yang dia inginkan. tetapi masalahnya, dia tidak mahu untuk meluahkan perasaannya kepada jejaka itu kerana dia segan maklumlah dia tu perempuan..tak kan timbal cari perigi pulak katanya. dia tidak dapat lupakan jejaka tersebut, walaupun sudah beberapa tahun tetapi lelaki itu still in her heart. she has try her best to forget him but she cant do it.

walaupun she still remember him but she never forget Allah..she always pray supaya Allah temukan jodohnya dengan hamba Allah yang beriman dan bertakwa kepada Allah and she juga berdoa sekirannya si lelaki itu adalah jodohnya, maka temukanlah dia dengan si lelaki itu sebagai suami isteri. tetapi sekiranya, si lelaki itu bukan jodohnya, maka dia berdoa agar Allah bantu dia untuk lupakan si lelaki itu..hal ini kerana dia sangat yakin bahawa Allah itu maha menemukan dan jodoh pertemuan itu Allah telah ditetapkan sejak azali lagi

she always hope if he is not her meant, and if he has someone, she hope she will know it as soon as possible because she know only that way for her to forget him.
it mean after she know that he has somenone, so she can forget him easily

0 comments: